Sanal ofis ne işe yarar?

 


Sanal ofis ne işe yarar?

Sanal ofisler ihtiyacınız olan yasal adresinizi sunmanın yanı sıra birçok avantajı da beraberinde getiriyor. Bu avantajlar yeni iş kurma sürecindeki hem maddi hem de manevi yükünüzü azaltmanıza destek oluyor. Sekreterlik hizmetlerinden faturalara, fiziksel çalışma alanından posta süreçlerine kadar birçok ofis ihtiyaçlarının ve iş süreçlerinin yürütülmesine imkan tanıyor. Sanal ofislerin gerek yeni işiniz gerekse ofis ihtiyacınızı ortadan kaldıran yeni iş modeliniz için sunduğu olanaklar elbette bununla sınırlı değil! İşte Tnext Office’in üyelerine özel hazırladığı benzersiz fırsatlar…

 

Yasal mevzuata uygun kira sözleşmesi: Tnext Office olarak sanal ofis kira sözleşmesini yasal mevzuata uygun bir şekilde hazırlıyoruz. Böylece sanal şirket kurmak için gerekli evraklar arasında yer alan ilk adımı kolaylıkla tamamlıyorsunuz.

·        Düşük maliyet, taahhüdüz ve stopajsız ofis kiralama: Özellikle İstanbul’un merkezi semtlerindeki plazalarda yüksek meblağlara kiralayabileceğiniz ofisler; elektrik, su, mutfak, temizlik, sekreterya gibi birçok ek giderle ciddi bir maliyet yükü yaratıyor. Öte yandan sanal ofis fiyatları da fiziksel bir ofis fiyatına ulaşarak aslında gerekli olmayan bir gider kalemine dönüşüyor. Tnext Office ise ayda 150 TL’den başlayan fiyatlarla ofis maliyetlerinizi büyük oranda düşürmenize yardımcı olurken, stopaj vergisi söz konusu olmadığı için KDV’li fatura sayesinde kiranızı bir gider olarak göstermenizi sağlıyor. Üstelik Tnext Office’ten resmi iş adresinizi kiralarken bir taahhütte bulunmanız da gerekmiyor, üyeliğinizi dilediğiniz zaman sonlandırabilmenin ayrıcalığını yaşıyorsunuz.

·        Posta ve çağrı yönetimi: Geleneksel bir ofis içerisinde rutin ofis sorumluluklarınızdan olan postaların teslim alınması ve çağrıların yanıtlanması gibi detaylar Tnext Office tarafından devralınıyor ve postalarınızı teslim alacak bir çalışanınız varmış gibi posta yönetimi hizmetinden faydalanabiliyorsunuz. Bu noktada size düşen yalnızca işinize odaklanarak verimliliğinizi artırmak oluyor.

·        Kredi kartıyla aylık ödeme fırsatı: Gerek küçük gerekse büyük hangi ölçekte bir şirketten bahsedersek bahsedelim, ay içerisinde nakit akışında bazı güçlükler yaşanması her zaman olası. Personel maaşlarından vergi giderlerine kadar pek çok masraf nakit olarak ödenmek zorundayken, bir de ofis giderinizi buna eklemek ise işleri zorlaştırıyor. Tnext Office ise sunduğu güvenli online ödeme altyapısıyla kredi kartınızla ödeme yapabilmenize imkan tanıyor. Üstelik otomatik ödeme sistemiyle her ay sanal ofis hizmetinin bedeli kredi kartınızdan tahsil ediliyor.

·        Sanal ofise ek fiziki bir ofis imkanı: Eğer Tnext Office üyesi olup sanal ofis kiraladıysanız, fiziksel bir çalışma ortamına da sahip olabilirsiniz. Ortak çalışma alanlarını ücretsiz kullanabilir, cüzi bir ek ücret karşılığında ise size özel toplantı alanlarını kiralayıp iş görüşmelerinizi dilediğiniz gibi yapabilirsiniz. Ortak alanların sunduğu, yeni profesyonellerle tanışma ve bir araya gelme imkanıyla da iş ağınızı genişletebilir ve yeni iş fırsatları yakalayabilirsiniz.

 

Detaylı bilgi için; https://tnextoffice.com/sanal-ofis

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski