Sanal ofis ne işe yarar?
Sanal ofisler ihtiyacınız olan yasal adresinizi sunmanın
yanı sıra birçok avantajı da beraberinde getiriyor. Bu avantajlar yeni iş kurma
sürecindeki hem maddi hem de manevi yükünüzü azaltmanıza destek oluyor.
Sekreterlik hizmetlerinden faturalara, fiziksel çalışma alanından posta
süreçlerine kadar birçok ofis ihtiyaçlarının ve iş süreçlerinin yürütülmesine
imkan tanıyor. Sanal ofislerin gerek yeni işiniz gerekse ofis ihtiyacınızı
ortadan kaldıran yeni iş modeliniz için sunduğu olanaklar elbette bununla sınırlı
değil! İşte Tnext Office’in üyelerine özel hazırladığı benzersiz fırsatlar…
Yasal mevzuata uygun kira sözleşmesi: Tnext Office olarak sanal ofis kira sözleşmesini
yasal mevzuata uygun bir şekilde hazırlıyoruz. Böylece sanal şirket kurmak için
gerekli evraklar arasında yer alan ilk adımı kolaylıkla tamamlıyorsunuz.
·
Düşük maliyet, taahhüdüz ve stopajsız ofis
kiralama: Özellikle İstanbul’un merkezi semtlerindeki plazalarda yüksek
meblağlara kiralayabileceğiniz ofisler; elektrik, su, mutfak, temizlik,
sekreterya gibi birçok ek giderle ciddi bir maliyet yükü yaratıyor. Öte yandan
sanal ofis fiyatları da fiziksel bir ofis fiyatına ulaşarak aslında gerekli
olmayan bir gider kalemine dönüşüyor. Tnext Office ise ayda 150 TL’den başlayan
fiyatlarla ofis maliyetlerinizi büyük oranda düşürmenize yardımcı olurken,
stopaj vergisi söz konusu olmadığı için KDV’li fatura sayesinde kiranızı bir
gider olarak göstermenizi sağlıyor. Üstelik Tnext Office’ten resmi iş adresinizi
kiralarken bir taahhütte bulunmanız da gerekmiyor, üyeliğinizi dilediğiniz
zaman sonlandırabilmenin ayrıcalığını yaşıyorsunuz.
·
Posta ve çağrı yönetimi: Geleneksel bir ofis
içerisinde rutin ofis sorumluluklarınızdan olan postaların teslim alınması ve
çağrıların yanıtlanması gibi detaylar Tnext Office tarafından devralınıyor ve
postalarınızı teslim alacak bir çalışanınız varmış gibi posta yönetimi
hizmetinden faydalanabiliyorsunuz. Bu noktada size düşen yalnızca işinize
odaklanarak verimliliğinizi artırmak oluyor.
·
Kredi kartıyla aylık ödeme fırsatı: Gerek küçük
gerekse büyük hangi ölçekte bir şirketten bahsedersek bahsedelim, ay içerisinde
nakit akışında bazı güçlükler yaşanması her zaman olası. Personel maaşlarından
vergi giderlerine kadar pek çok masraf nakit olarak ödenmek zorundayken, bir de
ofis giderinizi buna eklemek ise işleri zorlaştırıyor. Tnext Office ise sunduğu
güvenli online ödeme altyapısıyla kredi kartınızla ödeme yapabilmenize imkan
tanıyor. Üstelik otomatik ödeme sistemiyle her ay sanal ofis hizmetinin bedeli
kredi kartınızdan tahsil ediliyor.
·
Sanal ofise ek fiziki bir ofis imkanı: Eğer
Tnext Office üyesi olup sanal ofis kiraladıysanız, fiziksel bir çalışma
ortamına da sahip olabilirsiniz. Ortak çalışma alanlarını ücretsiz
kullanabilir, cüzi bir ek ücret karşılığında ise size özel toplantı alanlarını
kiralayıp iş görüşmelerinizi dilediğiniz gibi yapabilirsiniz. Ortak alanların
sunduğu, yeni profesyonellerle tanışma ve bir araya gelme imkanıyla da iş
ağınızı genişletebilir ve yeni iş fırsatları yakalayabilirsiniz.
Detaylı bilgi için; https://tnextoffice.com/sanal-ofis